Vasthouden van kindsponsors van Red een Kind

logo-red-een-kind“Als er hoop gloort, zien we dat het eerst aan kinderen. Waar zij perspectief hebben, krijgen ook hun ouders weer vertrouwen, in zichzelf en in hun leefgemeenschap.” Dát is wat Red een Kind gelooft en waar deze organisatie zich met hart en ziel voor inzet. Dat geldt ook voor de duizenden kindsponsors. Zij bieden door sponsoring een toekomst aan kinderen in Afrika en Azie. Maar wat doe je als organisatie als veel kindsponsors afhaken?

Jurjen Procee Fondsenwerving & Communicatie bedacht samen met het bureau Creatief Offensief een campagne voor het vasthouden van Slider Fondsenwervingdeze sponsors. In de campagne wordt de nieuwsbrief OmArmen effectief ingezet voor het versterken van de binding met de sponsors. Sponsors die een ‘jubileum’ hebben te vieren krijgen een speciale aanmoediging. Evenementen bieden gelegenheid om sponsors te ontmoeting en de relatie te versterken. Intussen is al succesvol actie gevoerd om afgehaakte sponsors terug te winnen. Uiteraard wordt in de campagne de nieuwe ambassadeur Marjon Lutke volop ingezet.

Meer weten?   Neem contact op

 

Contact

Jurjen Procee Fondsenwerving & Communicatie

Papiermolen 30
3994 DK Houten

Telefoon: 06-50 96 57 05
Email: jurjen@jurjenprocee.nl
Websites: www.jurjenprocee.nl